Кількість
|
Вартість
|
||
|
Мотор човновий Honda BF 50 D LRTU відрізняється від більшості інших моделей на ринку завдяки своїй легкості, компактності та надійності. Ця модель BF50 ідеально підходить для широкого діапазону кораблів, особливо середньорозмірних човнів. Вона також має систему швидкого збагачення палива, яка забезпечує швидкий старт. У процесі створення цієї моделі були використані передові матеріали, що робить її майже преміальним продуктом.
Агрегат заснований на заслужено популярної 4-тактної технології, яка в даному випадку була вдосконалена.
Незважаючи на значну потужність, він залишається досить компактним і легким, що позитивно позначається на його транспортуванні та встановленні на човні.
Середня витрата палива човнового двигуна становить близько 10-11 літрів бензину на годину, при цьому рекомендується використовувати паливо з октановим числом не нижче за АІ-92.
Він обладнаний такими інноваційними технологіями Honda, як PGM-FI та BLAST™. Технологія програмного керування запаленням PGM-IG дозволяє оптимізувати кут випередження запалення, що сприяє збільшенню швидкості, комфорту та екологічності. Програмована система запалювання PGM-IG також забезпечує можливість давати раду високим навантаженням, забезпечуючи підвищену потужність без детонації.
Технологія BLAST контролює повітряно-паливну суміш і розподіляє її більш ефективно в камері згоряння, що дозволяє досягти кращої економії палива.
BF50 також оснащений системою Lean Burn Control, яка покращує паливну ефективність двигуна, дозволяючи йому працювати на збідненій паливоповітряній суміші. Завдяки цьому, на крейсерській швидкості двигун споживає приблизно на 20% менше палива, ніж його конкуренти в даному класі.
Протокол NMEA 2000 забезпечує передачу всієї інформації про пристрій на сумісні з NMEA 2000 електронні прилади на панелі керування, включаючи ехолоти та GPS-навігаційні пристрої.
Внутрішня захисна система оснащена звуковими та світловими сигналами, а також обмежувачем оборотів, щоб запобігти пошкодженню через низький рівень масла, перевищення граничних оборотів та перегріву. Отвір для промивання водяної сорочки охолодження прісною водою продовжує термін служби.
BF50 має редуктор зі зменшеним опором, що істотно скорочує «дельфінування» судна і мінімізує бризки, а також підвищує динамічні характеристики. Тривала антиаераційна пластина сприяє напрямку потоку води на гвинт для зменшення «дельфінування», а оптимізована носова частина та продовжений хвостовик зменшують гідравлічний опір, що сприяє покращенню динамічності та економічності палива.
Налаштування сили тертя в рукоятці акселератора та осі повороту двигуна полегшує керування, а висунутий вперед важіль керування вперед/назад, кнопки PTT та індикатори стану мотора збільшують комфорт. Ергономічна рукоятка румпеля має подовжену форму для легшого керування.
Провідний виробник Honda послідовно спрямовує зусилля на створення потужних та надійних двигунів, що отримали численні сертифікати якості та безпеки. Кожна нова модель цього торгового бренду – це прорив у світі моторобудування.