Фірмовий магазин силової техніки Honda в Україні
Графік роботи:

Будні: 9:00–18:00

Сб, Нд: вихідні

Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Човновий двигун Honda BF 30 DK2 SRTU - 4-тактний шестиклапанний двигун з електричним стартом і дистанційним керуванням. Мотор Honda BF30 SRTU розроблений із застосуванням найсучасніших та передових технологій. Встановивши на свій човен цей мотор, ви зможете сміливо вирушати в найдовшу подорож. Управління двигуном не складно, і це завдяки подовженому румпелю. Під час руху навіть на найменшому ходу ви не почуєте запаху та диму від згорілого палива. Мотор повністю відповідає всім екологічним нормам та практично не забруднює навколишнє середовище. Крім цього під час своєї роботи двигун не створює небагато шуму, а вся вібрація, що виникає, повністю погашається. Саме тому цей мотор найкраще підходить для проведення романтичних прогулянок водою. Мотор оснащений тримом із пневмоциліндром, сучасною електронною системою запалювання PGM IG (Electronic Ignition Timing Control), індикаторами перегріву та тиску масла, обмежувачем оборотів та аварійним вимикачем, генератором на 10А. Паливну суміш готує три вдосконалені карбюратори з системою Auto Start Enrichment, що зробило реакцію на зміну обертів, запуск і прогрів двигуна легким і швидким. Екологічність двигунів HONDA відповідає всім світовим стандартам. Висока кваліфікація конструкторів та інженерів HONDA забезпечило збільшення експлуатаційного ресурсу човновим моторам у 5 разів, що у свою чергу додало впевненості та безпечного безаварійного плавання на моторних суднах.

Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення будь-яких оборотах. Електрична система пуску гарантує швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах. Двигун обладнаний високоміцною рамою та гасниками коливань. Подовжений румпель підвищує легкість керування. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії.

BF30 розроблено з використанням новітніх технологій. Об'єм двигуна збільшений на 10%, що дає більше потужності і дозволяє досягти високого моменту, що крутить, на всіх оборотах. Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення на будь-яких обертах, що підвищує загальні характеристики двигуна. Автоматична система пуску регулює співвідношення повітря/паливо, гарантуючи швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах.

Цей двигун оснащений високоміцною рамою та гасниками коливань із подвійною щільністю. Подовжений румпель гарантує легкість керування. Система посилення нахилу двигуна дозволить вам отримати від вашого човна все, на що він здатний.

Особливості:

  • Найлегший двигун у своєму класі (BF30)
  • Система дистанційного керування та подовжений румпель забезпечують високу комфортність користування
  • Система автоматичного пуску без необхідності керування заслінкою
  • Індикатор тиску олії
  • Індикатор перегріву/перевищення допустимих оборотів
  • Проста система регулювання клапанів без використання регулювальних шайб, що гарантує низьку вартість технічного обслуговування
  • Збільшений об'єм двигуна забезпечує високу потужність і крутний момент
  • Трициліндрова конфігурація забезпечує малу вагу та плавний хід
  • Програмоване електронне запалення забезпечує точність управління та високу економічність
  • Версія з газовим підсилювачем нахилу двигуна або підйомом та нахилом з електричним приводом
  • Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
     
Тип двигуна  Бензиновий
Тактність двигуна  Чотиритактний
Система впуску палива  OHC
Запуск  Електричний
Кількість циліндрів  3
Максимальна кількість оборотів, об/хв  6000
Потужність, кВт  22.1
Потужність, к.с.  30
Діаметр Х хід поршня, мм  61 x 63
Об'єм паливного бака, л  25
Передавальне відношення  2.08 : 1
Система охолодження  Водяне охолодження з термостатом
Система упорскування палива  Карбюратор
Запалювання  PGM-IG
Система змазки  Картер
Система управління  Дистанційна
Розмір гвинта, дюйми  9.25 x 12
Об'єм двигуна, см³  552
Висота транця, мм  381
Довжина, мм  640
Ширина, мм  375
Висота, мм  1195
Суха вага, кг  70.5
Матеріал гвинта  Алюміній
Кількість лопатей  3
Кут повороту  40
Тип паливного бака  Зовнішній
Система випуску  В воду через маточину гребного гвинта
Наявність індикатора тиску олії  Є
Наявність індикатора перегріву  Є
Наявність обмежувача оборотів  Є
Наявність аварійного вимикача  Є
Віддільник води/палива  Немає
Можливість регулювання 1 тягової потужності  Немає
Довжина валу  S
Винос гвинта із води  Гідравлічний
Зміна нахилу двигуна  Ручне 5-х ступінчасте
Генератор  10 А
Передачі  Вперед – Нейтраль – Назад
Система вихлопу  Через винт
Рекомендований бензин  92
Свічка запалювання, що рекомендується  NGK DR7EA, DENSO X22ESR-U
Країна виробник  Японія

Двигун для човна Honda BF 30 DK2 SRTU

В наявності
Артикул: BF 30 DK2 SRTU
225 900 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко
  • Офіційний магазин
    Офіційний магазин
  • Швидка доставка
    Швидка
    доставка
  • Гарантія якості
    Гарантія якості
  • «Новою поштою» по всій Україні
  • За вказаною адресою кур'єром («до дверей»)
  • Кур'єром по Києву
  • Готівкою при отриманні
  • Карткою онлайн на сайті
  • Безготівковий розрахунок (оплата на розрахунковий рахунок)
  • Покупка в кредит
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору