Кількість
|
Вартість
|
||
|
Honda BF 250 D XRU - це сучасний 4-тактний двигун потужністю 250 к.с., оснащений дистанційним керуванням та електрогідравлічним підйомом. Уособлюючи сукупність передових технологій автомобільних та морських моторів, BF 250 D XRU є гордістю Хонда завдяки своїй інженерній та технічній обробці, забезпечуючи флагманський статус. Інноваційний дизайн корпусу, включаючи специфічну систему впуску повітря, та новий силовий агрегат BF250 обіцяє високе задоволення від взаємодії з морською стихією.
Цей 24-клапанний, V-подібний, 6-циліндровий прилад представляє нову еру в категорії 250 к.с., забезпечуючи найкращу в класі продуктивність та економічність палива.
Виняткова система BLAST (Boosted Low Speed Torque) від Honda гарантує негайне збільшення потужності і крутного моменту з найнижчих оборотів, забезпечуючи BF 150 видатним прискоренням.
Поліпшене керування дросельною заслінкою за допомогою рукоятки дистанційного керування забезпечується новою системою зниження навантаження під час перемикання передач. Зміни навантаження з певним положенням дросельної заслінки контролюються блоком керування. Ця система допомагає капітану корабля адаптуватися до змін умов роботи та положення важеля дистанційного керування.
BF 250 обладнаний системою ECOmo - регулюванням співвідношення бензину та повітря в залежності від поточного навантаження на двигун, досягаючи межі детонаційного згоряння, та системою послідовного впорскування палива PGM-FI, що встановлює стандарти в галузі низької витрати палива. Ці параметри постійно контролюються центральним блоком управління з використанням системи датчиків.
BF 250 взаємодіє з безліччю морських пристроїв, застосовуючи міжнародний стандарт NMEA 2000. Створений Національною асоціацією морської електроніки (NMEA) цей стандарт забезпечує єдиний протокол зв'язку для морських електронних приладів. Таке рішення є зручним, особливо для двигуна, що приводить човен, з ехолотом, гідролокатором, радаром або картплоттером.
BF250 має новий редуктор, що забезпечує поліпшену гідродинамічну ефективність у воді. Нове передатне відношення редуктора (2:1) та різноманітність гвинтів (4 лопаті, діаметром до 16 дюймів) гарантують високу продуктивність із різними видами суден.
В BF250 вперше у галузі використовується двоконтурна система охолодження. Перший контур із переднім парканом забезпечує циркуляцію повітря навколо ключових компонентів, у тому числі реле-регулятора. Другий контур з бічними забірниками містить систему попереднього осушення та спрямовує потік повітря до дифузору паливної системи. Це збільшує щільність повітря, що надходить у паливну систему, без використання додаткових нагнітачів та проміжних охолоджувачів, що покращує процес згоряння. Для зниження температури картера випускний колектор обходить масляний піддон.
Ведучий у своєму класі генератор і система заряджання акумулятора забезпечують BF250 чудову роботу при зростаючих потребах користувачів в бортових електронних системах. Інноваційна система заряджання на холостих оборотах (Adjustable Idle Charge System) автоматично коригує швидкість обертання мотора за допомогою ЕБУ для збільшення зарядки при виявленні підвищеного електричного навантаження. Якщо датчик струму на холостому ході виявляє недостатню потужність генератора, частота обертання колінчастого валу збільшується приблизно на 100 оборотів, забезпечуючи додаткові 9 ампер в навантаженні.
Нonda продовжує слідувати своїй історичній місії здійснення мрій у реальність. Завдання Honda полягає у розширенні горизонтів технологічного потенціалу.