Кількість
|
Вартість
|
||
|
Бензиновий генератор Honda EG 5500 CXS RGH являє собою ефективний і сучасний агрегат, що широко використовується як резервне джерело живлення. Він знайшов своє застосування в різних промислових сферах, де потрібне надійне та безперебійне енергопостачання. Даний агрегат здатний забезпечувати споживання електроенергії до 5,0 кВт для високоякісних пристроїв у разі відключення основної мережі.
Міні-електростанція обладнана електростартером для швидкого та легкого запуску.
Прилад створений на основі передової синхронної технології, а система запалювання використовує транзисторне магнето.
В основі агрегату є потужний чотиритактний бензиновий двигун GX 390 з інтегрованим датчиком рівня масла. Це дозволяє уникнути пошкоджень внутрішніх частин двигуна при нестачі масла. Завдяки великій крильчатці двигун ефективно охолоджується, що сприятливо позначається на його довговічності.
Пристрій оснащений містким паливним баком, який забезпечує тривалість автономної роботи до 8 годин. Таким чином, пристрій може працювати з повним навантаженням протягом усього робочого дня. Honda EG 5500 CXS RGH характеризується економічністю, витрачаючи при середньому навантаженні всього 1,5 літра бензину на годину.
Система D-AVR дозволяє йому витримувати навантаження до 7 кВт протягом 10 секунд. Це дає можливість підключати пристрої з високими стартовими струмами, що споживають енергію більше своєї номінальної потужності при запуску. Система полегшує експлуатацію міні-електростанцій серії EG в порівнянні з попередніми моделями.
Для зменшення коливань мотор-генератор укріплений на основі із застосуванням гумових підставок. Ці неповторні основи, розміщені з кожної сторони двигуна під кутом 45 °, суттєво зменшують силу вібрації. На пристрої встановлено високоефективний глушник для відведення відпрацьованих газів, який сприяє зменшенню шуму до 66 дБ.
Він розроблений з акцентом на максимальну зручність використання, забезпечуючи легкість пересування апарату вручну без необхідності застосування спеціального транспортного засобу.